Cautare

514 de rezultate pentru "serhan naim pitesti" (5.76 secunde)
Loganurile, excluse din program Compania Dacia Automobile Pitesti nu a fost inscrisa de AFM pentru continuarea acestui program, aceasta fiind sanctionata pentru neregulile constatate la prima etapa a Programului "Rabla".
La intalnire au participat atat producatori de obiecte funerare, cat si antreprenori de pompe funebre din toata tara (Craiova, Arad, Drobeta Turnu Severin, Bucuresti, Sibiu, Alexandria, Pitesti, Gherla, Bolintin Deal).
Este vorba despre Peugeot, Citroen, Fiat si chiar Renault, in ciuda faptului ca Uzina de Automobile Dacia Pitesti apartine tot Grupului Renault.
De la infiintare si pana in prezent, Raiffeisen Leasing si-a creat o retea teritoriala in Romania formata din 16 puncte de lucru amplasate in Arad, Bacau, Brasov, Cluj- Napoca, Constanta, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Suceava, Targu- Mures si Timisoara.
Uzina de Autoturisme Dacia Renault din Pitesti a reusit sa comercializeze de la inceputul anului in curs pana in luna septembrie a.c.
Compania Can Serv a deschis Primavara, iar reteaua Group PIC Pitesti va deschide pana la sfarsitul lunii hipermarket PIC. Aceasta extindere constanta a retelelor de comert modern in Craiova se datoreaza, potrivit specialistilor, faptului ca, potrivit unor studii specializate, cumparaturile sunt una dintre prioritatile oltenilor.
Cel mai probabil in cursul anului 2007, Uzina de Autoturisme Dacia Renault din Pitesti va lansa pe piata o varianta a recent lansatului model Logan Break care va fi un autovehicul utilitar destinat transportului de marfuri.
ßi-a exprimat insa regretul ca mari companii ca Dacia Pitesti sau Otelul Galati s-au retras de la Bursa, considerand ca acestea au primit sfaturi nepotrivite pentru conditia Romaniei.
Principalul producator de polietilena din tara este insa Petrom prin intermediul Arpechim Pitesti, care si-a marit capacitatea anuala de productie la 80.000 de tone.
Franta, cea mai importanta piata europeana pentru Logan Uzina de Automobile Dacia Pitesti apartinand Grupului Renault a vandut in 2006 nu mai putin de 18.000 de exemplare din modelul Logan in Franta.
In acest sens, ministrul Radu Berceanu a dat dispozitie Companiei Nationale de Autostrazi sa finalizeze pana in aprilie caietul de sarcini, astfel incat pana in mai sa fie stabilite, in urma unor licitatii, companiile care se vor ocupa de intretinerea autostrazilor Bucuresti-Pitesti si Bucuresti-Constanta.
Acest program se va desfatura in cadrul sucursalelor din Bucuresti, Bacau, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Iasi, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Suceava, Timisoara si Targu Mures.
Referindu-se la autostrada Bucuresti-Pitesti, ministrul a reamintit ca lucrarile de refacere vor fi reluate la primavara, pe o distanta de 23 de kilometri, tronson care traverseaza o zona mlastinoasa.
Totodata, ministrul Berceanu a anuntat ca tot pentru concesiune sunt prevazute si inelul mare de centura al Bucurestiului, de 105 km, precum si portiunile Ploiesti-Brasov si Pitesti-Sibiu.
Logan a devenit deja masina cu una dintre cele mai spectaculoase cresteri din istorie, vanzarile modelelor fabricate la Pitesti depasind cu mult si cele mai optimiste asteptari.
In cursul anului trecut valoarea investitiilor efectuate de compania Dacia s-au cifrat la 142 milioane de euro, la care se mai adauga si alte 16 milioane de euro cheltuite pentru realizarea unei viitoare fabrici de cutii de viteza destinate cu precadere echiparii autovehiculelor produse la Pitesti.
Intre 1975 si 1978 s-au produs la uzina de la Pitesti 842 de modele Dacia Estafette, replica a celebrului Renault Estafette, o dubita adresata generatiei hippy, care a facut furori in Franta anilor ‘70.
Miercuri a fost lansat in Romania noul Iveco Stralis AS, evenimentul fiind marcat prin trei manifestari de mare amploare care au avut loc la sediul Cefin Romania, situat pe autostrada Bucuresti-Pitesti.
Tronsonul de autostrada Drajna-Fetesti face parte din Coridorul IV pan-european, care traverseaza Romania pe traseul Nadlac - Timisoara - Lugoj - Deva - Sibiu - Pitesti - Bucuresti - Cernavoda - Constanta.
Adrian Hava, reprezentatul RCS&RDS Oradea, ne informeaza ca proiectul de extindere si modernizare a punctelor de prezenta initiat de companie se desfasoara si la nivel national, in orase precum Alba-Iulia, Brasov, Cluj, Craiova, Focsani, Iasi, Onesti, Pitesti, Ploiesti, Satu Mare, Targu-Mures si Targu-Ocna.
google-analytics.com